12:e januari

Borjar jag pa Essex county college. Da ska jag lasa en kurs pa 3 credits  som heter "American History". Kom sedan pa att jag egentligen inte gillar historia. Men det kanske blir en skillnad nar det handlar om USA och att jag laser pa engelska. Vi far val se..

Hors, pussochkram.

PS. Familjen ska till Puerto Rico den 27:e till den 3:e. Detta ar deras hotell. http://www.elsanjuanhotel.com/ Kunde inte lanka, sorry. Sjalv ska jag ju ut till Long Island och sen ska jag nog fira nyar hos Sanna.

Kommentarer
Postat av: farmor

Det blir säkert bra med amerikansk historia. Men vad betyder credits? Kan det vara någon form av kurspoäng?

Puss,Puss!

2008-12-17 @ 19:50:41
Postat av: mamma

Spännande att börja plugga så smått i en annan miljö. Puss

2008-12-18 @ 07:23:09
Postat av: Pappsen

Som någon klok person formulerade: Man måste veta vad som hänt för att förstå nuet.

Historia är allmänbildande, det kan ju också faktiskt bli kul om du får en bra lärare.

Hotellet i Puerto Rico är ju en dröm av lyx. Är du inte sugen på att fira en jul i solen istället :-)

2008-12-18 @ 13:55:01
Postat av: Diana

Hur du kan tacka nej till puerto rico kommer jag aldrig förstå?! haha

2008-12-20 @ 18:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0