Forandringen

Jag och Maria bestamde oss for att fixa haret. Vi akte till en beautyschool som ligger i Hackensack, precis bredvid Sannas skola. Men grejen var att de tog sa himla lang tid pa sig att vi akte darifran klockan tio i tre (Maria borjade klockan tre) med ostylat och blott har. Hahaha.. Har ar resultatet iallafall.




Jag hade tankt mig lite ljusare. Men det ar typ en morkblondljusbrunguldig farg. Och ibland ar det lite rott ocksa. En marklig farg helt enkelt! Maria och jag hade typ tankt samma farg fran borjan. En lite Carrie-inspirerad farg, lite Elin Kling (innan hon bestamde sig for att blondera) farg. Men mitt blev morkt och Marias blev guldblont. Jag vet inte om jag ska lagga i en blond toning eller nagot for att ljusa upp det lite. Det kanns som man ar lite mer speciell om man ar blond har i USA, harfargen oppnar fler dorrar hahahah!

Sitter och skriver fran Sannas dator och kommer lagga upp lite bilder fran Luciafirandet i Holy Trinity Church snart. Den har helgen blev inte alls som jag hade tankt mig..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt! Men blont är det ju inte! Ta med bilden nästa gång. Puss

2008-12-14 @ 20:17:30
Postat av: farmor

Aha! Det var så det var. Fint men lite ovanligt att se dig så mörk. Inte alls så illa!

PUSS!

2008-12-16 @ 17:47:39
Postat av: Érika

Supersnyggt!

2008-12-17 @ 09:20:10
Postat av: zuha

det var jätte gulligt! men om blont öppnar fler dörrar, så go blond!! haha

2008-12-17 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0