Fredagkvall

Fredagkvall blev det musikal inne i stan med Maggie. Hennes vardmamma jobbar pa TV-kanalen ABC och far biljetter ganska regelbundet till olika musikaler pa Broadway. Den har gangen hade hon fatt tva biljetter till Young Frankenstein och Maggie fick dem da utav henne. Och hon bjod med mig!! Yey!! Min forsta musikal i NYC. Den var valdigt bra ocksa for ovrigt. Handlar om den ursprungliga Frankensteins sonson som flyttat till NY for att bli lakare, men tvingas aka tillbaka till Transylvanien for begrava farfar och salja hans fastighet. Men sjalvklart fastnar han i "the family business", making monsters out of dead tissue and making them come alive. Uuuhhh laskigt! Nee men den var riktigt rolig faktiskt. Jag och Maggie debatterade om huvudrollen var Anthony fran Sex and the City, men kom sedan fram till att han var apotekaren fran Desperate Housewives. Ascoolt! Han var faktiskt riktigt bra pa att sjunga.

Sen kom aven Rebecca och hennes kompis Anna hit fran DC. De sov over hos mig mellan fredag och lordag och resten av helgen sover dem hos en av deras kompisar i Queens. Lite lattare att ta sig fram och tillbaka i stan.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0