Helgens planer!

Ikvall blir det ingen ensam fredagkvall, som tur ar hahha! Jag, Maria, Sanna (hon som bor en kvart fran stan) och Josse, en av Sannas tjejkompisar, ska pa hemmafest inne i stan! Yey! Sannas kompis kompis fixar lugn hemmafest och bjod oss. Ska bli askul, sa det blir pa med klackarna and hit the town!

Imorgon ar tanken att jag och familjen ska aka och skaffa julgran. men grejen ar jag vet inte riktigt nar jag kommer hem. Eftersom min och Marias buss slutar att ga klockan ett sa maste vi ta forsta bussen hem imorgon bitti. Kommer val vara en aning trott da, sa jag vet inte riktigt om jag ar up for treehunting da? Far se hur laget blir. Och sondag blir det nog bara en aktur in till stan. Aterkommer med fler bilder och sa!

Hors! Pusspuss!

Jonna

Kommentarer
Postat av: farmor

Tur att det finns kompisar så att inte fredagkvällarna blir tomma och ensamma. Hur gick det med treehuntingen? Blir ni utan gran till jul eller? Är de större i USA (allt ska ju vara så stort over there)än hemma?



Puss!

2008-12-08 @ 19:23:30
Postat av: Mamma

Var det ett bra partaj? Blev det en lyckad granjakt? Ring snart. Ouss

2008-12-08 @ 22:05:51
Postat av: sara

jag vill inte verkar jobbig men det hade varit kul om du kunde slänga in några bilder kanske? eller något litet inlägg för oss här hemma som saknar dig?

2008-12-09 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0