Jul pa LI

Jag akte ut till LI pa julafton. Tog taget bade in till stan fran Jersey och sen ut till Hampton Bays. Hangde hemma hos Ginger och James hela eftermiddagen tills de kom hem, bada jobbade julafton. Sen pa kvallen at vi pizza, kollade pa Love Actually och bara myste typ. Asskont! Christmasmorning spenderades at att oppna presenter. Det har var min hog. Paket fran Sverige och Ginger och James. Cosmo sitter vid mina fotter.


 Hundarna fick ocksa paket.
 James fick en beertender.
 
Ginger fick svenskt godis av mamma och pappa!
 
Puss av Cosmo. Har en ny hatt pa mig som jag fick av Ginger och James.
 
Och massor med teckningar fran barnen! Oh sa som jag saknar er!

Resten av dagen tog vi det lugnt, jag ringde hem, vi tog en promenad pa stranden! Hur underbart som helst, har ar lite bilder..

 
Jag har mina nya skor pa mig, asbra att ga pa stranden i!

 Ginger njuter.
 Vadret var helt fantastiskt!


Cosmo och Daisy njot!

Helt otroligt fint vader var det, kandes inte direkt som jul. Men det var alldeles... alldeles.. underbart..

Senare pa eftermiddagen kollade vi pa nagra Kalle Anka klipp och nagra Astrid Lindgren klipp. Och alldeles nyss at vi en svensk julmiddag. Ar hur matt som helst att jag nastan spyr. Det ar val sa det ska vara pa jul, eller? hahaha



Har ar en video forresten fran stranden..

Hors snart igen! Puss och kram

Jonna


PS. Det kanns som om jag haller pa att bli sjuk, attans ocksa!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skönt att du har det bra!

Det var jobbigt att inte ha dig hemma på juldagsmorgonen, du vet när man myser och barnen pysslar med sina julklappar.

Vi åkte in till farmor och farfar och käkade julrester igår. Aaaasmätta igen efter det!

Sedan blev det en tur till Söderköping för att titta på Wall-E (som Herman fått i julklapp) hos Pawwe och Helen.

Idag ska vi kolla lite på rean på stan och sedan blir det kalkonmiddag hos mormor.

Krya på dig om du känner dig risig!

Puss&kram

2008-12-26 @ 09:33:39
Postat av: Agneta Hederström Mormor

HEJ LILLA GULLUNGE! Nu är vi hos mormor och alla har tittat på dina bilder från jul. Det ser härligt ut. Vi är stoppmätta på kalkon och glass. Mmmm. Barnen tittar på Barnen i Bullerbyn på TV. Titta på min blogg så får du se lite bilder. Hälsa alla. Puss från mamma och allesammans

2008-12-26 @ 17:28:09
URL: http://htpatp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0