Lordag

Lordag dag akte jag Rebecca, Anna, Maria och Karin (Marias syster ar pa besok). Rebecca och Anna akte ut till Queens. Sa jag, Maria och Karin hangde i Central Park och sen akte vi ner till Bleecker och shoppade lite. Jag handlade lite julklappar och sa. Ar inte klar pa langa vagar, men lite! Sen pa kvallen skulle vi ju ut, pa hemmafesten juu. Men det blev installt igen. Vet inte varfor men jag orkar inte bry mig. Sa jag var inte alls sa pepp pa att ga ut, tankte aka hem efter luciagrejen. Men det hela slutade med att jag, Sanna, Cicci och Emma (en svensk au pair som jobbar hos en familj som ar kompis med Sannas familj). Vi hade kul iallafall och Emma och Sanna kom in pa Marquee. Men inte jag och Cicci. Vi forsokte pa vara papperslappar (kopior av pass med andrade siffror), men de vagrade. Sa vi drog till nagon random supermarket och at chips och cookies i vantan pa var skjuts hem. Kom hem till Sanna klockan fyra pa morgonen, traffade hennes vardpappa i dorren pa vag till jobbet. Hahhaha! Lite pinsamt..

Ajaa sa den har lordagen blev inte alls som jag hade tankt fran borjan, bara nastan...

 

 Sjalvklart skulle nagon bli svimfardig pga syrebrist. Lucian blev det den har gangen.

 Ber om ursakt for bilderna. De ar inte bra nagonstans hahaha..

Det var det. Nu maste jag aka hem, in till stan och sen ut igen. Eftersom bussen fran Sanna till mig inte gar pa sondagar (vem kom pa den idéen?). USA alltsa...

Hors snart (jaa jag ska ringa mamma och pappa, men som ni ser har jag haft en ratt sa smockad helg)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt med lussefirande! Trist med nattklubben. Nästa gång kanske det går bättre. Puss

2008-12-14 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0