Nu snoar det som tusan!

Sista dagen for barnen i skolan och det blev installt! Pga att dem visste att det skulle bli snostorm, men det hade inte borjat snoa an. Och de hade ratt saklart, asmycket SNO!!

 Utsikten fran mitt fonster!

Har fler bilder, men blogg.se verkar inte vilja samarbeta just nu. Har bilder pa typ nar jag och Sophie slar in min julklapp till James och Gingers familj. Jag ville att du skulle var enkelt, men sjalvklart kommer Sophie och ska hjalpa till. Sa det blev ungerfar tio rosetter mer an vad jag hade tankt. Ska se om blogg.se vill samarbeta snart..

Hors sa lange! Puss 



Kommentarer
Postat av: farmor

Nu förstår jag att kängerna behövs. Har du hittat dem ännu?

Vad jag längtar efter snö! Till jul....bara lite....

Puss och kram!!!!

2008-12-21 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0