Planerna for julen

Idag ar det den 23:e december. Dan fore dopparedan. Arligt talat! Jag har inte den dar kanslan som man brukar ha dan fore julafton. Beror det pa att jag har vuxit upp eller att jag ar i ett land flera tusen mil fran min familj? Oh well. Ar nastan klar med alla julklappar, ska bara kopa ett presentkort till pappan idag, sen ar jag klar! Yey! Ni kanner ju mig, nastan alltid ute i sista minuten.. Hahha, jag som brukade vara lite mer organiserad, men sen jag kom hit har allt sant bara forsvunnit. 

Jag fick reda pa av Emma att Peter och Lynn tycker om mig!! Yey! Dem hade sagt " She's a little bit clumsy, but she's very happy and peppy and fun!". Sa skont att man vet nu, jag ar omtyckt. Till och med av barnen tack gode gud! Jag fragade Sophie om hon tyckte om mig (for vi pratade om the Hollingers au pair Melanie och om att den yngsta, Sara, inte tycker om henne). Hon svarade att hon gjorde det. De kan verkligen vara pain in the ass sometimes, men det blir battre och battre. Jag har haft nagra utbrott pa dem och det har val fatt dem att lugna sig lite. Sen maste det val vara svart med skilsmassan ocksa, men det tror jag ocksa de har vant sig vid typ. 

Allt gar battre iallafall.

Det ar skont.

Hors da!

PS. Just det jag kopte skorna! Inte over natet dock, sa jag fick betala 200 dollar istallet for 174. Life's a bitch, men vad ska man gora. 

Kommentarer
Postat av: zuha

GOD JUL HJÄRTAT!

2008-12-24 @ 15:44:09
Postat av: Pappsen

God Jul sötis!

Alla hälsar och saknar dig.

Puss&kram

2008-12-24 @ 21:03:17
Postat av: Mamma

God Jul älskade unge! Älskar och saknar dig massor. Puss & kram

2008-12-25 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0