Ensam fredagkvall!

JAG AR SA ENSAM!! Maria ar pa Bahamas (i Bahamas?), Sanna ar pa vag till Boston, Cissi skulle traffa en killkompis och Susanne har akt hem till Danmark. I'm so lonely! Jag maste traffa nya manniskor, nu!
Jag akte till Montclair state idag, ett college som jag ska soka till, men jag hann inte ga in for att leta efter the admissions office. Det var sa himla mycket trafik och jag visste inte direkt vilken parkering jag skulle parkera pa heller, visste inte ens var de fanns! Ska aka dit tidigt pa mandag sa jag far det gjort. Jag och Melanie (the Hollingers au pair) ska aven fixa korkort nasta vecka, jag vet det ar pa tiden!

Men nu i helgen ska jag aka och halsa pa Ginger och James! Imorgon klockan tva gar bussen och jag stannar till sondag!

Hors efter helgen smattingar!

Pussar!
Jonna




Alskar Robyn, jag borde lyssna pa henne mer!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra helg

2008-11-08 @ 18:20:44
Postat av: Mamma

Åh, lilla gumman! Det kommer att lösa sig. Ut i USA och träffa amerikaner! Au pair vännerna är jättegulliga men det är bra att lära känna fler!



Njut av Long Island. Puss

2008-11-09 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0