Halloween

Sa nu blir det tva helger ihopslagna har. Eftersom det har varit halloweentider har det bade varit fest, pumpkincarving och parad. Jag och familjen gjorde nagra pumpor. Jag gjorde en fladdermus, Sophie ett spindelnat, Lynn en traditionell och Emma en Obama 08. hahah, just det valet ar ju imorgon (4/11) och da har jag varit har i TRE MANADER!! Kan ni fatta att det har gatt sa snabbt?! En fjardedel av mitt ar har gatt!! Anyways back to business...



Sen sjalvklart var vi ju tvungna att ga pa halloweenfest!

 
Jag och Maria var utkladda till feta au pairer, med budskapet "sa har ser man ut efter ett ar i USA!" Hahahahahaha, ni anar inte hur mycket vi har garvat at det!

 Nar vi kom dit spelades det Beerpong!

 
Det var t.o.m en kille som var utkladd till det! 

 
Sanna traffade en annan indian, tysk dock!


Jag och Maria var nog de anda som inte visade upp sina riktiga kurvor! haha, sa har sag de flesta av tjejerna ut som var dar.

 En del kostymer var lite laskiga....

 ...andra inte!


Sam var en hippie.

 
Det var lite tricky att sitta ner ma jag saga!

Ah det var val allt! Den har festen var ju i lordags, men i fredags var jag och Maria inne i stan for att kolla in paraden. Vi holl pa att do, det var sa himla mycket folk att vi nastan klamdes ihjal. Maria har bilder fran i fredags, eftersom jag saklart glomde kameran hemma! Och jag har inte fatt dem av henne an.. Men det far jag snart det loser sig!

Just det Sanna spelade in en video i lordags ocksa, den var valdigt mork dock!




Jag och Maria dansar var tjockisdans! hahahaha

Hors snart alsklingar!

Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Snygg outfit!

////Puss&kram

2008-11-04 @ 09:38:43
Postat av: sara

sätt alarm på kameran så du inte glömmer nästa gång :P looks like it was a good party :D

2008-11-04 @ 15:11:28
Postat av: farmor

Fy attan ,vilka tjusiga brudar! De oformliga i blåblommigt(?). Heja Sverige! Det blir till att betala för övervikt när du ska hem.



Puss,puss!

2008-11-04 @ 21:58:04
Postat av: zuha

hihi bästa jonna :D

2008-11-05 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0