Helt galen biovecka!

Tre filmer har jag sett den har veckan, helt galet!

I onsdags sag jag och Sanna den har:


Jag har last alla fyra bockerna, Emma fick mig att bli obsessed. Fast hon ar varre an jag som tur ar haha! Ar kar i Edward Cullen, jag onskar att jag skoja. Sen igar (fredag) sag vi senaste Bond, fortfarande jag och Sanna.


Den var faktiskt ratt bra, skulle ha sett den andra filmen med Craig innan bara, den var lite komplicerad. Svart att hanga med i handlingen, men det var bra action. Sen idag sag vi Role Models, jag dog av garv. 


Aterkommer om Thanksgiving snart...

Puss och kram ses pa stan, nej vanta ni bor ju inte nara NY.

Jonna

Kommentarer
Postat av: Sara

Jonna jag måste tyvärr göra dig ledsen, men jag och Edward är tillsammans sen länge tillbaka! :P

2008-11-30 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0