Obama vann som ni alla vet..

Och tur var val det, tank dig om Sarah Palin hade blivit vice president! Det ar ju skrattretande, tack gode gud for Obama! Och sa kanner hela min vardfamilj har borta ocksa, Emma hade blivit helt till sig om McCain hade vunnit. Det skulle inte ha forvanat mig om hon forsokte hoppa fran en bro. Varje gang vi ar i bilen och vi aker forbi en annan bil med en klisterlapp dar det star McCain eller Palin skriker hon "RAM THE CAR, RAM THE CAR!!!". Hahahaha! Smatt hysterisk.

Alla fortsatter att fraga hur det kanns att Obama vann och hur det har paverkat an sa lange. Jag visste ju att han skulle vinna, det ar klart! Lyssna pa henne bara! Det ar inget fel pa McCain egentligen, vad som helst ar battre an Bush, men om han hade vunnit skulle alla ga omkring och bara halla tummarna for att han skulle klara av att halla sig vid liv till nasta val. Hans dod skulle gora henne till president. Tank dig att varldens mest framgangsrika land skulle ha en president som tror att Afrika ar ett land och inte en kontinent. Hjalp!

Sa alla var nog inte sa forvanade nar Obama vann ratt sa stort! Alla var, eller AR sa himla glada for att en sadan fantastisk man ska leda USA ur krisen.


Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

En medveten och klarsynt analys av presidentvalet!

////Puss&kram

2008-11-07 @ 08:22:31
Postat av: farmor

Jag märker att du jobbar på din framtid som (politisk) journalist. Ja, ja . det ligger väl i generna. Snyggt jobbat!

PUSSSSS!

2008-11-07 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0