Sen sist

I helgen var jag hos Ginger och James ute pa Long Island, hade det hur skont som helst! Traffade James foraldrar och syster bade lordag kvall och sondag. De kom over pa middag pa lordagen och vi kom over pa middag pa sondagen.

Sa pa lordagen akte jag in SJALV till stan och gick omkring sjalv downtown, nere i Soho och the village, var hur underbart som helst. Jag alskar NY over allt annat nastan, det varsta ar att jag maste lamna staden om nio manader. Iallafall, sa da gick jag omkring dar sjalv, shoppa lite (en T-shirt bara) kolla runt lite. Gick forbi fina gallerier, gick omkring i Washington Square  park.



Det har var nog den enda bilden jag tog i helgen, tog inga hos Ginger iallafall.

Sen pa sondag kvall nar jag kom hem hittade jag ett stort gront vadderat paket som var addresserat till mig fran mamma och pappa. YEY! Detta inneholl paketet:



Tidningar, choklad och teckningar fran barnen. JAG SAKNAR ER SA MYCKET ELIS OCH DISA!

Men snart kommer ni, i april da ska jag pussa ihjal er!
Men forst kommer Louise i januari, hon har (antligen) bokat biljett! Yey!

Love ya!

Jonna


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att det kom fram. Njut av chokladen och gotta dig i skvaller och mode på svenska. Elis och Disa träffar du på Skype. Så håll ut snart är vi hos dig. Puss

2008-11-13 @ 09:04:49
Postat av: zuha

va roligt hjärtat =)

2008-11-13 @ 10:18:34
Postat av: Jenny

Det var ju rätt porto och allt på påsen! =P Var bara tvungen att kommentera... hihi

2008-11-13 @ 11:06:23
Postat av: Pappsen

Puss&kram

2008-11-13 @ 13:24:37
Postat av: farmor

Vad skönt att du hade en mysig helg. Där ser du att man måste ha sådana där fredagskvällar för att uppskatta det andra. Du, jag har också smällt i mig en stor helnöt idag. Mmmmm Marabou...... Njut! Farfar hjälpte också till. Han hälsar.



Pussar och kramar i massor!

2008-11-16 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0