Skidsemester

Just det vi ska ju aka pa skidsemester i mars, sa nu har vi varit och hyrt skidor! Lite tidigt kan man tycka, men tydligen aker familjen pa weekendtrips och endagarsresor och sa ocksa. Men iallafall, sa det ar jag, pappan och barnen som kommer aka skidor, sen veckan efter aker vi till ett varmare stalle med mamman, fast da foljer inte pappan med. Eftersom jag inte har nagra skidklader fragade jag pappan om det, om jag skulle hyra eller sa. Men han bara "Nejnej, det koper vi nytt at dig, Sophie kan hjalpa dig. Tank inte pa priset!"




Obermeyerjacka och Northfacebyxor kopte dem at mig bara sa dar! Det kanns som om jag inte ar tacksam nog.. Det kanns som om jag owe them. ASJOBBIGT!

Jonna

Kommentarer
Postat av: farmor

Det är väl bara att tacka och ta emot..... fast jag förstår hur du kanner det. Tydligt är ju att du är omtyckt och räknas som en av dom (familjen alltså).

Massor av pussar från oss på teatern

2008-11-04 @ 21:49:21
Postat av: zuha

men känn inte så gumman, jag tror de tänker på ett annorlunda sätt än här hemma. dont worry, be happy! :D förresten, hur är det hos er nu när valresultatet äntligen är här?? HEJA OBAMA :D

2008-11-05 @ 09:57:22
Postat av: Anonym

nemen gu va snallt! o guuu vakuuuuul med skidsemester!! jag vill med pa det!!!!!

2008-11-05 @ 18:37:27
Postat av: Pappsen

Förstår dig, gumman. Men det är väl "the american way". Tack och ta emot, bjud igen när tillfälle ges.

2008-11-06 @ 17:54:21
Postat av: Mamma

Snygg jacka. Du kommer att vara så tjusig i skidbacken. Tänk på att dom ser dig som en i familjen och vill att du känna dig som det. Elis tittar på alla dina bilder och tycker att det är jättekul. Puss

2008-11-06 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0