Day two

Forst visste vi inte riktigt vad vi skulle gora den har dagen, barnen var oense och allt blev bara jobbigt. Men till slut bestamde vi oss for att aka till en waterpark vid namn Typhoon Lagoon. De hade varldens storsta vagmaskin, varfor ska allt vara tre ggr sa stort i USA? De ska alltid vara varst! Haha!




Jag och Sophie ville inte simma sa langt ut, sa vi stannade dar det var grunt (stavas det sa?), haha!



 Emma och jag ville ha glass. Jag kopte en vanlig mjukglass, medan Emma bestallde nagon avancerad sak. Hon visste inte att den var sa stor bara! Haha, folk kommenterade hennes glass hela tiden. "I didn't know it would be this biiig!"



Sen pa eftermiddagen, runt fyratiden, drog vi till Magic Kingdom. Man var tvungen att antingen ta "tag" eller farja dit fran parkeringen. Senare pa kvallen, runt sju, startade deras Halloweenfirande, "Disneyversion" = snall version. Om man var utkladd kunde man ga omkring och trickortreata och darmed fa godis. Ingen av oss hade ju en costume och var darfor sjalvklart tvungna att skaffa det.

Vi provade massor med hattar och andra huvudbonader. Slutresultatet ser ni pa andra bilden. Haha!


De hade en shootingranch pa Liberty Square. Vi traffade Woody! Laskiga zombies som sjong for oss! Jag trottnade pa barnen, haha



Vi akte tekoppar i Fantasyland!

 

Varldens mest irriterande sang spelades om och om och om igen pa den har batturen! Ni anar inte hur irriterande... Vi sag dvargarna och de elaka styvsystrarna samt deras elaka mor!



I Tomorrowland traffade vi pa lite roliga karaktarer.



Slutligen avslutades kvallen med ett fyrverkeri saklart!



Hors snart om day three, my favorite!

Jonna

(fast alla dagar hade ju sin charm, dag tva hade ju snygga lifeguards! haha)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså.... Den där rosa hatten.... Kanske skulle föreslå det som en del av vår arbetsklädsel här hemma? hihi Fy f-n så rolig du såg ut! På ett positivt sätt alltså... Fast om chefen här inte ens vill beställa tjockare tröjor till oss nu inför vintern så lär vi nog inte få en hatt heller (som tur är)... O nu hör jag den där tjatiga låten. Jag har hört knappt hela EN gång. Säger bara: Jag förstår dig... Kramar i massor!

2008-10-17 @ 21:09:43
URL: http://jennyxengdahl.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Ååååh vad roligt!

Grunt eller grundt, funkar båda tror jag.

Puss&kram

2008-10-18 @ 09:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0