Florida

Sa imorgon kvall, onsdag kvall alltsa, drar jag och familjen (minus pappan) till Florida, for lite varme och nojesparker. Som till exempel Seaworld, Disneyworld, Animal Kingdom och... nan mer, kommer inte ihag. Det var nog bara en vanlig waterpark sakert. Ska bli sa himla kul!! Jag maste verkligen ladda kameran! HAHA, for det brukar jag glomma ibland.

Sa pa fem dagar kommer ni inte att hora fran mig, hoppas ni klarar er?! ;) Neee skoja bara, det ar klart ni gor, ni lever ju inte for min blogg direkt ungdomar. Men nar jag kommer tillbaka har jag sakert en uppsjo (stavas det sa?) av bilder. Sa det behover ni inte oroa er for. Det anda daliga med den har resan ar att jag har lyckats fa min mens precis nu innan vi ska aka. Yey! Eller inte... Det var samma sak i Cape Cod, usch och fy. Aja, that's nature I guess. Hahahahah! varfor snackar jag om det har pa bloggen, shit ni maste saga at mig att sluta vara sa personlig!

Saknar er (L)(L)

///Jonna

just det maste uppdatera nt-bloggen ocksa, oops!

Kommentarer
Postat av: sara

jaa du jonna, vissa saker kanske du kan behålla för dig själv :P Trevlig resa :D

2008-10-07 @ 15:50:41
Postat av: Pappsen

Lycka till i Florida! Att ha mens är något halva mänskligheten lider av och världen har hitintills inte stannat på grund av det. Så du borde nog klara av att ha roligt, även om timingen suger :-)

////Puss&kram

2008-10-07 @ 22:36:29
Postat av: mamma

Ha det så kul i Florida! Nu på morgonen när jag och barnen åkte till dagis var det -2!!!!!!!!!Usch vad kallt. Njut av värmen. Och du får vara hur personlig du vill, det är bara kul. Puss och kram min lilla gullunge.

2008-10-08 @ 07:53:39
Postat av: mamma

Ha det så kul i Florida! Nu på morgonen när jag och barnen åkte till dagis var det -2!!!!!!!!!Usch vad kallt. Njut av värmen. Och du får vara hur personlig du vill, det är bara kul. Puss och kram min lilla gullunge.

2008-10-08 @ 07:55:46
Postat av: Victoria

Hej J! Taskigt läge men de kommer ju inte stoppa dig! Lev livet ha de underbart! Puss&Kram V

2008-10-08 @ 15:41:46
Postat av: farmor

Håller med både pappa och mamma vad det gäller personligheten och mensen. Ha det bra i Florida och njut. Passa dig för krokodilerna bara!

Ja,ja alligatorerna då. Sköt om dig!

Puss, puss!

Farfar hälsar också. Han har ett trasigt finger p.g.a. att han gav sig in i ett hundslagsmål. Paddy och en rotweiler. Mycket blod. Usch!

2008-10-08 @ 21:20:13
Postat av: zuha

hihi va kul jonna :D hoppas du får det underbart!

2008-10-09 @ 15:46:21
Postat av: Érika

Hej babe!! Mitt första inlägg :-) Fast jag brukar faktiskt vara inne och läsa ibland. Måste ju kolla att du sköter om dej och röjer rejält ;-) Shoppar gör du ju iallafall, haha

Och du gumman - Mer personligt bara!!

Många varma kramar // Érika

2008-10-10 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0