Madonnakonserten

OKej, som ni alla vet gick jag pa konsert i lordags och sag MADONNA! YEY!! Det anda daliga var att hon hade inget forband, inget extranummer och hon spelade inte "Like a virgin". Men annars var det bra. Haha! Har ar bilderna:


Infor kvallen sa fixade vi saklart naglarna! Alla gjorde M pa sina ringfingrar, forutom Sanna. Hon ville vara speciell, haha!



Konserten skulle borja klockan atta, vi satte oss pa vara platser tjugo i nio. Och konserten borjade inte forran kvart over nio. Utan forband. I Europa hade hon Robyn som forband, men har hade hon inget. Domarkligt! Cicci posar i sin nya t-shirt! Och utsikten fran var platser. Nachos och jordnotter gick ner. Haha, nej jag at inte allt sjalv!!



Det har var de basta bilderna jag hade tagit. Alla andra var sa suddiga! Men hon ar en riktigt bra performer den dar Madonna. Hon spelade till och med en lat fran Evita, men inte Like a virgin. Haha! Aja.. Just det filmade ju lite ocksa!



Vogue! Sen har Madonna gott och blivit "hardcore"! Manga av latarna hade blivit omgjorda med gitarrsolon och de hade rocktouch. Och hon spelade gitarr sjalv, vilket jag tyckte sag konstigt ut, man tanker sig inte Madonna som en gitarrist liksom. Sen markte man att hon var ett riktigt OBAMA-fan! haha, sjalvklart skulle hon gora ett statement, det ar ju madonna liksom. Sa da spelade dem en lat som typ sa ACT NOW, IT'S TIME, blabla osv. Och under den laten stod ingen pa scenen, utan allting visades pa skarmarna. Jag har ingen video eller bild utav det, saklart. Men Susanne har, sa da kan ni fa se den nar hon kommer tillbaka fran sin resemanad! Sen visade hon att hon gillade Sarah Palin ocksa, haha! Eller visade och visade, det kom ut nar hon snackade haha. Nothing personal! hahahaha

Jag hittade videon som spelades pa skarmarna! Har har ni den:



Hahaha, aa only Madonna liksom! Fast det ar val bra att hon agerar, forsoker gora nagot at saken och forsoker fa andra att gora det ocksa. HAHA, alla skrek som galningar nar Obama kom upp pa skarmen, sa roligt. Han kommer nog vinna valet.
 


Ett kort pa oss alla i vara fina t-shirtar (jag hade den finaste, jag fick den sista smallen som hangde pa vaggen!) Jag ser bara sa tjock ut pa den har bilden. USCH!

Men aja det var Madonnakonserten iallafall! Hors!

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow, va mycket människor! Jag är lätt grön av avund! Puss

2008-10-07 @ 08:24:10
Postat av: Pappsen

Läckert!

2008-10-07 @ 08:52:53
Postat av: sara

Vad kul jonna :D

2008-10-07 @ 14:08:25
Postat av: farmor

Vad med folk!

2008-10-08 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0