Drom

Jag dromde inatt att jag akte hem och fick traffa alla igen. Jag dromde att jag skulle gora en rematch, alltsa skaffa en ny familj, men jag hittade ingen familj. Jag dromde att jag traffade Louise forsta gangen sen jag kom hem i en mataffar. Vi bada stod bara och grat dar i mataffaren. Helt sjukt. Haha. Men jag kommer ihag att jag tankte i drommen "Jag akte hem efter tva manader, vilket misslyckande! Klarade jag inte mer? Hon hade ratt, jag klarar inte ett ar." Sen nar jag vaknade blev jag osaker pa om det hade hant eller inte, det kandes sa verkligt.

Men an ska jag inte aka hem mina vanner! Jag ska klara hela aret! Ni ska fa se! haha ;)

Hors snart !

Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

GO JONNA! GO JONNA! GO JONNA!

Gud va stolt jag är över dig!

////Puss&kram

2008-09-18 @ 20:31:42
Postat av: zuha

det är klart att du klarar det :) ingen tvekan om saken!

2008-09-18 @ 21:39:48
Postat av: sara

ingen har trott något annat :)

2008-09-18 @ 22:10:56
Postat av: farmor

Härligt att höra! Sådant kallade man för fighting spirit förr. Ha det bra!

Puss, Puss, Puss!

2008-09-20 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0