Helgen

Sa i helgen bjod Sanna ner mig till hennes familjs beachhouse i Breezy Point, som ligger soder om Queens och Brooklyn typ. Efter en timmas jagande efter den ratta bussen till Sanna, bestamde hon sig till slut for att hamta upp mig. Sedan packade vi in hela familjen i bilen, forutom tvillingarna. Sannas familj bestar alltsa av mamma, pappa, sonen Dylan som ar 5 och tvillingarna Taylor och Ryan som fyller 2 i november.

 

Hemma hos Sanna tog jag kort pa familjens ena katt Jacques. Jack pa franska.



Nere i Breezy Point ar alla hus byggda tatt inpa varandra och de ligger bokstavligt talat pa stranden. Efter att ha lamnat alla vara grejer drog vi till one of the main roads, vilket inte ar en sarskilt stor gata utan mer en trottoar, for att kolla in den arliga Labour Day-paraden. 

 Typ ett av tio sackpipeband!


Sota danstjejer med riktigt lockigt har!


Twisted Sisters och Golden Gate Bridge!


Austin Powers and Beyonce!


En NY-buss och en NY-taxi!



Senare pa kvallen drog hela familjen hem, for att sedan komma tillbaka nasta morgon. Sa jag och Sanna fick hela huset for oss sjalva. YEY! Sanna som ar 21 kopte ut ol och vin. Sen gick vi ut och kollade pa alla dekorationer och kostymer. For att sedan dra vidare till en bar, dar Sanna fick en flaskhallare, som ska halla flaskan kall typ? haha.



Dagen efter hangde vi alla pa stranden hela dagen for att senare aka hem pa kvallen. Dar vi da fastnade i trafiken saklart, men man kunde iallafall se the skyline!

Ikvall sag jag en ny serie. Fast egentligen ar den inte sa ny, det ar en spinoff pa Beverly Hills som heter 90210! Den paminner valdigt mycket om Gossip Girl (vars premiar for sasong tva var igar!) och the O.C. Fast de serierna paminner nog egentligen om den ursprungliga Beverly Hills!

Iallafall serien ar fylld med alla sorters drama och intriger som kan drabba en grupp med 16-ariga pojkar och flickor. Hur kul som helst! Och bade Jennie Garth och Shannen Doherty gastar i forsta avsnittet, jag tror dock Jennie Garth har en roll som haller i sig ett tag. Far val se antar jag! En annan skadis som ar med ar Rob Estes, han var med i Melrose Place som var en syskonserie till Beverly Hills.

Och eftersom jag inte verkar fa youtube att funka pa bloggen, lankar jag som vanligt.
Gamla 90210!
Nya 90210!

Bye, love ya!
Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig helg! Det ser ut som legoland med den lilla lilla gatan oc husen så tätt. Vilken skyline! Man blir nästan tårögd. Ha en bra dag! Puss



p.s Vi väntar på bilden ;-)

2008-09-03 @ 07:26:26
Postat av: Pappsen

Bevvan och Melrose! Har tiden stått still, kan de inte komma på något nytt?

Breezy Point verkar läckert. Och ganska bra att att känna en Sanna är 21, eller hur ;-) Ta´t lugnt, sötis! Puss

2008-09-03 @ 09:15:47
Postat av: farmor

Vilken helg!...och US Open också! På min tid åkte man till Stockholm för att arbeta. Det var roliga minnen det med, men det här måste vara oslagbart. Varför var det säckpipeband med i paraden? Var det olika nationer med? (med tanke på flaggorna) Det är "skiiiiitakuuuul" att läsa din blogg!



Puss, puss!

2008-09-03 @ 20:00:46
Postat av: zuha

miss u jonna :(

2008-09-03 @ 21:28:40
Postat av: Victoria

Hej J!!!

De låter som du haft en mysig helg i Breezy Point med Labour Day å allt annat som hände :P



Puss&Kram V

2008-09-04 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0