Idag...

... var jag och Maria inne i stan faktiskt. Pa en vardag! Ser man pa.. Anyways, vi akte in for att se en dare vid namn David Blaine hanga uppochner i Central Park. Och han har hangt dar, uppochner, sen mandagmorgon. David Blaine ar tydligen en man som gor galna grejer, tydligen ratt sa kand har i USA, he's a magician! Helt trog if you ask me. Sjalvklart sa la min kamera av. Jag trodde jag hade laddat den, men ack sa fel jag hade. (Skrev jag precis ack?) Maria tog mangder med kort. Sa sa fort jag har fatt dem av henne ska jag visa er.

Efter att ha sett den hangande mannen, drog jag och Maria for att ata lunch i Bryant Park. Urmysigt! En helt galen dag det har. Nar vi sitter dar i Bryant Park kommer det fram tva man och intervjuar Maria medan jag pratar i telefon. De fragade henne vad hon tyckte om att priserna pa diamanter har okat och om hon tror att okningen paverkar antalet brollop. Halla? Som om storleken pa diamanten har nagon betydelse nar man gifter sig. En del manniskor gifter val sig utav pengar, men alla andra som inte ar golddiggers gor inte det! Jattekonstigt.

 [9078AvWeb.jpg]
Kan ni fatta att jag har varit i den har parken?? Vardagslyx att kunna aka in till manhattan nar man vill.



Sedan fortsatte vi till Forever 21, dar jag (som alltid) hittade massor med fina saker. VI spenderade kanske en och en halv timma i den dar affaren. Men kom ut tomhanta. Sjalvklart stannade vi for lange och var pa vag att missa taget hem. Darfor var vi tvungna att slappa allting nar vi nastan var framme i kassan (tjejen i kassan var sjalvklart tvungen att starta om kassan eller nagot for att kunden fore hade screwed up the system eller nat!). Sa Maria och jag sprang som tusan till Penn station och hann med vart tag. Vilken tur att jag ska in pa lordag igen, da kan jag kopa sakerna jag nastan kopte pa Forever 21. ;)

Helt galen dag som slutade med att jag blev bjuden av Sanna (en annan Sanna som jag traffade pa Sannas och Ciccis aupair-mote, jattetrevlig!) till en fest pa lordag.

Pa en yacht.

Som gar runt manhattan. Jag dor.
 
Sa pa lordag ska jag, Sanna, Sanna och Maria ga ut!! Det ar 21-arsgrans pa den dar klubben (baten?), men killen som Sanna har snackat med har fixat in oss och han har fixat sa vi kommer in for ett billigare pris dessutom. YEY! 25 dollar intrade istallet for 45.

Ska bli sa kul!

Hors snart! Bye!

Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

wow, vilket jetset liv! Glassa runt på en yacht! Bra att du kommer ut på vardagarna. Puss

2008-09-25 @ 07:44:29
Postat av: Pappsen

Jetset var ordet, värsta glamour-girlen!

Varför heter alla au pairer Sanna? ////Puss&kram

2008-09-25 @ 08:33:33
Postat av: sara

jag säger bara woohoo

2008-09-25 @ 15:58:19
Postat av: Diana

maria...finns det inte nog med marior i ditt liv:P hahaha

2008-09-25 @ 16:50:17
Postat av: Victoria

Hej J! Låter som ni hade en super mysig dag! Gud vilket liv du lever J! står J för Jonna lr för allt Jetset i ditt liv :P Puss&Kram V

2008-09-25 @ 17:05:45
Postat av: Agneta Hederström Mormor

Skönt att du har funnit dig tillrätta och trivs med dina vänner. Puss mormor

2008-09-27 @ 09:17:16
Postat av: zu to the ha

ohhhh shiit jonna :D så kul det låter!

jag älskar FOREVER 21

2008-09-28 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0