Manikyr - Bye Christine

Sa som sagt akte Christine hem idag, sa pa formiddagen gick vi pa manikyr OCH pedikyr har i Glen Ridge. Jag, Christine, Dorthe och Susanne fick alla vara naglar fixade, tar och fingrar. Har ar nagra bilder. Susanne har fler som hon har lovat att skicka.



Mina och Dorthes tar.



Vara hander!



Susanne far sina naglar fixade..



Christine och Dorthe vid nageltorken.



Tjejerna vid nageltorken. Dorthe akte ocksa hem idag, alla jag lar kanna nu for tiden aker bara hem, jag maste traffa nya manniskor!!! Susanne aker hem om en manad. Ahhh! Jaja, ska faktiskt ringa en tjej imorgon vid namn Adriana och hon var fran jag-kommer-inte-ihag. Mexico kanske? Far se.. Hon ar sakert jattetrevlig.

Hors snart! (L)

Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Just när man trodde man sett allt så sitter tjejerna på rad och har fingrarna i torken :-)

Puss&Kram

2008-09-12 @ 08:01:45
Postat av: zuha

mysigt :D

2008-09-12 @ 11:52:03
Postat av: mamma

Vilken lyx. Ni är så snygga! Sitter just och tittar på mina torra och nariga fingrar. Hm, det blir nog lite hemma manikyr ikväll. Kanske kan be pappa om hjälp ;-). Puss

2008-09-12 @ 15:38:34
Postat av: sara

living the american life :P

2008-09-12 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0