Min lordag (yachtfesten!)

Det blev en ratt sa lyckad kvall. Blev inte alls sa som jag hade forvantat mig, men att vi alla var tillsammans gjorde det till en rolig kvall!

 
Eftersom det skulle vara en fancy fest slog vi pa stort och fixade bade naglar och har. Eller det var bara jag som fixade haret da, men anda! Har har ni en bild pa det. Typ ett ton harspray. Har aven pa mig en ny topp fran Forever 21 (where else liksom?)



Sedan drog jag, Sanna, Cissi och Maria och at sushi. Sanna kopte ut vin och alkolask till oss. Vi alla tre skulle ha pa oss grymt snygga skor den kvallen. Som vi senare tog av oss, for att ga barfota pa New Yorks gator.



Vi tog bussen in till stan och Port Authority. Sedan stod vi i ko valdigt lange. Det var vi tre, Sanna som fixa in oss, Anna (en svensk tjej) och tre tyskar till. Redan i kon sag vi att vi var omringade av latinamerikaner. Bara! Jattekonstigt, men det var val inte nagot som hindrade oss fran att ha en rolig kvall, haha!
 
Sanna kunde inte riktigt sikta pa den sista bilden! HAHA!

Som ni ser hade vi grymt kul den kvallen. Jag hade pa mig min nya klanning fran Forever 21, som back-up hade jag med mig en ny svart topp fran forever och min pennkjol. Kunde inte riktigt bestamma mig. Men jag tog klanningen. Och da fick Maria lana min nya topp, for att hon hade ocksa en liten kladselkris!

Ojojoj vad kul! Dessa bilder ar bara mina egna, sa sa fort jag har fatt tag i de andra tjejernas bilder lagger jag upp dem ocksa!

Love ya !

Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken kväll! Du får se upp för lömska män. Puss mamma

2008-09-29 @ 07:42:04
Postat av: Pappsen

Livsfarliga brudar!!!

2008-09-29 @ 09:11:18
Postat av: sara

du var jätte fin :)

2008-09-29 @ 15:54:59
Postat av: zuha

oh va kul, barfota på NY:s gator . låter som en dröm =)

2008-09-29 @ 21:37:06
Postat av: zuha

o du ser ut som en dröm =)

2008-09-29 @ 21:37:38
Postat av: farmor o farfar

Vilka drömbrudar! Vi som var så oroliga och ni som hade så skoj! (Vi ska aldrig mer oroa oss.)

Vi förstår att skorna åkte av.

Pusaar och kramar!

2008-09-29 @ 22:17:01
Postat av: Victoria

Låter som ni hade en superbra kväll!!!!! Du ser underbar ut, snygga skor! ;)

Puss&Kram V

2008-09-30 @ 10:22:44
Postat av: Diana

I lööv your hair<3

2008-10-02 @ 16:08:13
Postat av: Diana

bara latinos.. låter som otten hahaha

2008-10-02 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0