Nya inkop



Ett par converse och en tantvaska. Korde for forsta gangen pa motorvagen och holl pa och do! Nee sa farligt var det inte men anda. Var pa motorvagen typ fem minuter innan jag skulle svanga av till Kohl's som affaren hette. Och igar skulle jag aka och hamta Emma och hennes kompisar pa skolan for att sedan skjutsa hem dem. Och vagen dit var en mardrom. Pa GPS:en finns det en funktion som gor att den tar andra vagar an en motorvag for att komma till skolan. Men jag hade glomt trycka i den, sa upp pa motorvagen far jag under rusningstrafik da alla filer ar typ fulla, men det ar inte trafikstockning liksom. Folk kor verkligen som idioter. Sjalvklart svangde jag av vid fel tillfalle ocksa. Sa det tog ungefar en och en halvtimme for mig att komma till Kent Place istallet for en halvtimme som det brukar ta. USCH OCH FY!!

Jag ar verkligen helt traumatized, ska aldrig mer kora pa motorvag!
Later!

Jonna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Innan den här månaden är slut är du säkert en hejare på motorvägar :-). Puss

2008-09-04 @ 22:01:20
Postat av: Pappsen

Det är bara att bita ihop och ge sig ut där igen. Men se upp för dårarna!!!

2008-09-05 @ 07:41:07
Postat av: Sofia Ullmann

Heja dig Jonna!



Man lär sig alltid något nytt...



KRAM FIA

2008-09-08 @ 14:42:41
Postat av: Ulle Ullmann

Been there, done that....det är bara att ge sig ut igen Jonna, sen kommer du köra som en Guuud!!

2008-09-09 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0