Sondag



Okej, sa lordag kvall och hela sondagen spenderade jag med Cicci och Sanna. Lordag kvall gick vi pa bio och vi at middag. Vi sag Burn After Reading, konstig men underhallande film av broderna Coen. Alskar Brad Pitt i filmen. Haha.



Sondag morgon tog vi bussen in till stan for att ga pa tjejernas au pair-mote. Eftersom vi har tva olika formedlingar ar detta inte mitt au pair-mote, men jag ar anda valkommen.

 Cicci posar pa Starbucks pa 42nd st


Efter motet - som gick ut pa en skattjakt, lat mig inte ens borja forklara, haha - akte vi ner downtown till Little Italy for en italiensk lunch bestaende av pasta saklart. Mozzarella och tomater var sjalvklart var forratt. Godaste mozzarellan nagonsin sager jag bara. I sondags startade en elva dagar lang festival, har ingen aning om vad de firar, men folk har kul och dricker sangria i mangder ;)

 Festivalen!



Pa restaurangen!

 

Sen traffade vi Ciccis hostmom och hennes pojkvan och de bjod oss pa sangria. Vi hade hur trevligt som helst. Mina fotter was killing me, men sangrian var god :D:D

Sa runt sextiden drog vi alla hem igen.

Det var den dagen, som slutade med att jag somnade klockan nio pa kvallen framfor tv:n!

Hors snart! (L)

Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Najs! Sangria i Little Italy. Skumt?! Kanske de har en spansk festival?

2008-09-16 @ 08:41:16
Postat av: Diana

eewww vin!! hehe

2008-09-16 @ 22:10:23
Postat av: Jonna

Vadda vin? Det ar mineralvatten som star pa bordet, pellegrino. Haha!

2008-09-18 @ 03:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0