Tennis - US Open

Eftersom familjen ar ratt sa sportintresserad, var det ju inte sa konstigt att de skulle ga pa US Open. Typ hela familjen spelar tennis liksom, mest Emma och mamman da men anda.



Och vi skulle se matchen mellan Serena Williams och nagon brud som hette Bremond. Serena Williams!! Sa coolt.



Sjalvklart var det nagon tioarig pojke som skulle sjunga amerikanska nationalsangen typ, fast det inte var det, utan det var America the beautiful. Eller vad den nu hette. Sjalv kunde jag inte halla mig for skratt. Ungen var skitsot, men alla i hela arenan stallde sig upp och storbildsskarmen visade pojken och sen fick man se den amerikanska flaggan vaja. HAHAHAH! Emma blev skitarg. "You're an asshole!" "Why?" "Cause you're laughing!" "Oh okey, sorry?"
HAhah! De ar sa seriosa amerikaner. Jag kanske inte skulle ha skrattat, men det var verkligen som man ser pa film liksom, folk stod med nerbojda huvuden.



Sen fick vi aven besok av Entourage-killarna! Eller iallafall tre av de!




Sa det var det!

Kommer snart med ett inlagg om helgen.

Bye!
Jonna

Kommentarer
Postat av: Diana

hahaha fan va skön du e som skrattar!!! saknar dej o din humor asså<3 såg du min man från entourage ooo my lord!! !! MÅSTE komma dit!!

2008-09-03 @ 20:33:34
Postat av: zuha

hahaa jonna du va inte den enda som skratta!! kolla bakom pojken som sjöng, närbilden.. ahaha en annan kvinna som skrattar :D hon kanske är tysk

2008-09-03 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0