Video!!

Har antligen lyckats med the videos. Ligger nu pa foregaende inlagg dar jag lankade till dem. Kommer snart med en till video som visar insidan av huset. Be patient people! 

Christine, au pairen som var innan mig, kom precis tillbaka fran hennes resa och aker hem imorgon. Det ar kul att ha nagon att prata med om dagarna! Maste anmala mig till college snart sa att jag kommer ut ur huset. Iallafall jag, Christine, Susanne och Doerthe ska ga pa manikyr imorgon och fixa naglarna, ska bli hur kul som helst!

Hors snart! Med video och bilder.

Love ya!

Jonna

UPPDATERING: En jattekonstig sak! Nere pa den andra datorn (The mac) kunde man se videosarna pa inlaggen, men har uppe pa PC:n syns de inte alls! Ser ni de pa inlaggen????????

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gör man men filmerna? Skicka en beskrivning.

Njut av manikyren. Puss

2008-09-11 @ 07:31:15
Postat av: Pappsen

Japp, ut ur det fina huset och upplev landet! Ser fram mot flera videos. / Puss&kram

2008-09-11 @ 09:00:08
Postat av: mamma

Jag ser filmerna på min PC på jobbet! Ska testa hemma också!

2008-09-12 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0