Sannas Bday!




Nu ar hon 21. Fy fan vad jag ar avis. Inget sneaky har inte for att komma in pa klubbar och barer. Hatar aldersgransen, oh! Men grattis lillen! Det fortjanar du!


Det var massor med trevliga tjejer dar!




Vi alla tatuerade oss for kvallen..



Kiss and Fly



Tenjune, de anda bilderna som blev bra dar. Och sen den forsta bilden langst upp ocksa. Alla andra blev suddiga.



Hangde sen ett tag med Sannas kompis Chris och hans kompisar tills jag och Maggie akte hem vid halv fem och trodde att bussen gick fem. Men den gick klockan sex. Kom hem till Maggie halv sju och sov till kvart over tre. Det ni! Ojoj.. Sa lordagen blev det ju inte mycket av. Jag och Maggie hade filmkvall och somnade igen klockan tre tror jag den var.

Men pa sondagen da var det ju Sannas riktiga fodelsedag, Sanna och pappa delar Bday. Sa da blev det musikaldags. In the Heights sag vi. Helt underbar!!



Kommer snart med bilder fran Vail, maste bara sortera och kolla igenom dem forst. Det finns ju en del. Hors! Puss

Kommentarer
Postat av: zuha

hot guys ;P

2009-04-01 @ 18:39:01
Postat av: mamma

Ni är så snygga! Bara 4 dagar kvar tills vi ses. Puss & Kram

2009-04-01 @ 20:04:30
Postat av: farmor

Vad roligt att se alla bilderna! Ni är så söta, så söta...... Jag förstår bara inte hur ni hinner och orkar med att jobba.

Skitkul verkar ni ha ialla fall..... Fortsätt med det!

Nu verkar det som att våren är på gång här också. Lagom till påsk.

2009-04-02 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0