Sista helgen med Sanna

Sa da har vi sagt hejda till en av vara narmaste vanner har borta i Jersey. Lilla Sanna, som ar aldst av oss alla.


Fredag


Lordag

Sen akte jag och Maria in till stan pa onsdagen for att umgas lite med Sanna, Viktor och Micke. Inga bilder fran det sorry... Sen pa kvallen at vi alla tjejer middag i Hasbrouck Heights och jag och Maria gav Sanna en fotobok, en liten hejda present. Inga bilder fran det heller. Sen pa torsdagen akte hon hem. Lilla gumman, saknar dig sa.
Det ar sa jobbigt att alla aker. :( :(
Men snart kommer jag ju, bara ett halvar kvar. Hihi

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar dig med såååå mkt gumman!

Va fina bilderna blev,vill ha alla dom jag me ;)

<3 pussssss <3

2009-02-22 @ 22:06:05
URL: http://sannalundquist.blogg.se/
Postat av: zuha

ja o då ska du se till att njuuuuuuta av dessa sex månader :D

2009-02-22 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0