Battre sent an aldrig.

Ni har sakert sett de flesta av bilderna, pa typ sannas blogg eller facebook, eller nagonstans. Men har kommer midsommar och lite andra handelser. Forresten sa ar det bara sju veckor tills jag kommer hem nu. Helt sjukt!! Andra handelser.. Familjen har skaffat en ny au pair, en svensk tjej som heter Malin. Jattetrevlig! Men ingen i familjen vill att jag ska aka, jag ar tydligen den basta aupairen de har haft. Blir sa smickrad och glad. Jag ar sa osaker av mig, sa darfor ar det skont att fa hora rakt ut att man ar number 1 pa deras lista liksom. Annars da?? Inte sa mycket! Har ar bilderna..





Midsommar var det. Har bilder fran helgen som var ocksa. Love you!


Kommentarer
Postat av: zuha

det är klart att du är no 1 ;) jätte fina bilder!!

2009-07-02 @ 21:24:20
Postat av: Lisa

Hej Jonna! :D

Är det bara så kort tid innan du kommer hem o_o Skämtar du med mig männsika?!?!

Men bara så du vet så saknas du här hemma, kramen väntar ännu på dig.

Puss! ^^

2009-07-09 @ 10:29:47
URL: http://wierdlaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0