Boston - Karleksstaden nr 2

4th of July firade vi i staden dar det mesta borjade. Gud vad roligt vi hade!! Det var jag, Cicci, Sanna, Maggie och Josse. Jarnganget. Hahha, vi hade det underbart, pa var lilla smeksemester (sager forlat i forvag for alla internskamt jag kommer dra.)

 
Vi akte buss i fyra och en halv timme, Sanna blev uttrakad..


Bodde pa hostel.


Strosade omkring forsta kvallen..


Kollade pa nar dem skot kanoner, 21 st for att vara exakt...

 Josse hade en jattefin hatt.


Sen blev det fyrverkerier och picnic i parken.




Dagen efter strosade vi lite till och hittade en park dar vi la oss for att sola lite. Sen innan vi drog hemat igen mot NY, at vi pa ett litet italienskt stalle. Asmysigt!! Och maten jattebillig.

Blev verkligen en lyckad weekendsemester!

Har forresten fatt mina flygtider nu!!!!

Iiiiiiihhhh!!

Tisdagen den 18 flyger jag klockan 9.05 pa kvallen och landar dagen efter klockan 3.00 pa eftermiddagen. Sa da kan ju du komma och hamta upp mig pappa!! Ar lite ledsen for att Sanna och jag flyger ju samma dag, men hon flyger tva timmar tidigare an mig. BARA TVA TIMMAR!! Och det ar samma flygbolag, usch!! Sag verkligen fram emot att flyga med min Sanna. Menmen..

Det var allt puss pa er!

Just det Boston blev karleksstaden nr 2 for att det var fullt med par overallt!! Par overallt som sag sjukt kara ut. Usch, man blir ju deprimerad...

Kommentarer
Postat av: farmor

Puss på dig själv du! Vad det är roligt att du snart kommer hem. Synd det där med Sanna men ni kommer nog att höra varandra ändå. Kanske redan på Arlanda???

Härlig minisemester!

Puss, Puss!!

2009-07-08 @ 22:10:00
Postat av: Pappsen

Boston verkar hur fint som helst.

Trist att ni inte fick samma flight!

Självklart kommer jag och hämtar dig. Kul att få ta bilen till jobbet någon gång, istället för tåget.

////Puss&kram

2009-07-09 @ 13:59:54
Postat av: zuha

oh va mysiga bilder!!

2009-07-09 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0