Helt galet!

Forra helgen var helt galen!! Blev inte Philadelphia med familjen, utan stannade hemma i min alskade stad!! Och med mina underbara tjejer.. Fan vad kul vi har ihop. Men nu i helgen da ar min "sista" helg. Iallafall min sista lediga helg. For nasta helg ska jag ju till Ginger och helgen efter det drar jag ju till Martha's Vineyard med familjen. Och sen kommer jag hem. Hem. Till Sverige alltsa. Har det verkligen gatt ett ar redan?? Har det verkligen gatt sa snabbt?!


Sanna lyckades tacka alla kanslor.

Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jajamensan, helt riktigt, det har faktiskt gått ett helt år. Och nja, så snabbt har det inte gått för oss här hemma, tycker din familj.

Fantastiska vänner du skaffat dig! Din Sanna kan verkligen skriva så att det berör.

////Puss&kram

2009-07-25 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0