Klockan ar kvart over ett.

Jag sitter och pratar med anna. Och tjuter. Nu maste jag sluta. Jag vet inte vart jag ska ta vagen. Jag vet inte vad jag VILL. Jag vill hem till Sverige, saknar alla er dar hemma sa.. HIMLA MYCKET. Men sen min tjejer. Min Maggie, min Sanna, min Josse, min Anna, min Stina och alla andra. Cicci, Kajsa, Angelica, Michele. WTF?! Har traffat sa mycket folk det har aret. Och sen ska jag bara aka sa dar?? Och sa far jag daligt samvete for att det later ju som om jag inte vill komma hem. Men missforsta inte, det vill jag. Jag ar bara forvirrad av alla dessa kanslor. Sitter ju uppe mitt i natten och skriver blogg for tusan.


Nee nu maste jag sova. Klockan ar ju halv tva for tusan.

Kommentarer
Postat av: zuha

vi förstår hjärtat!

2009-08-03 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0