Semestervecka nu nar ungarna och pappan ar borta!!

Det ar bara jag, Lincoln och Lynn som ar hemma.. Sa jag har verkligen tagit det lugnt, sovit, solat och traffat kompisar. Var hos Sanna idag, har ar lite bilder..

 
Akte langs Hudson River fram till Sannas apartmentbuilding.

 Lag vi poolen och softa.. Blev lite brun faktiskt.

 Hangde i en park vid husen med grymmaste utsikten..



Snurrade i min nya klanning!



Och Sanna var bara allmant gorgeous, som hon alltid ar pa sitt egna lilla satt.

Myspys!!

Pussar och kramar till er alla, i helgen drar jag och Sanna pa collegeweekend. History of American Music. Ska bli urskoj, en helhelg med min lilla Sannabanana.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Mys på, tjejer!

////Puss&kram

2009-07-09 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0