Helg

Hej. Var ute i fredags, men som ni vet ar jag sjuk. Sa efter forsta stallet vi var pa (rooftop hette det, lag i ett hotell hogst upp, UTSIKT OVER HELA STAN!!!!) var min rost helt borta. Sa pa vag till andra stallet citrine (dar jag och maggie dansade arslet av oss for nagra veckor sen) tappade maggie sin planbok i taxin. Stackarn!!! Sa istallet drog vi hem, jag, maggie och walker. En av nya zealandarna som har blivit en del av ganget. Forutom att andra halvan just nu ar i Europa och kommer tillbaka 1 juli. Har bilder pa dem.

Sen lordag akte jag pa morgonen och hamta medicin till Lincoln. Stackars Lincoln. Han har skelettcancer. Antingen maste dem amputera hans hogra framben och lite av hans brost. Eller sa kommer dem avliva honom. Och han ar for gammal for att lara sig att ga pa tre ben. Och detta kommer bara forlanga hans liv med ett ar, max tva.

Alskade Lincoln.

Just nu ar jag hos Maggie. Vi gick inte ut igar, hade jacuzzi-, kinamat- och filmkvall. ASMYSIGT!!

Okej har sjukt mycket bilder. Ska aka hem nu fran Maggie och posta dem. Om datorn ar ledig det vill saga. Om inte nagon av unngarna sitter och spelar SIMS 3!!!

Hors snart pusspuss
Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh, Lincoln eller Lingon som vi säger. Och stackars dig. Ta hand om dig lilla unge så du inte åker lunginflammation. Ha en bra dag gullunge. Miljoner kramar från mamma

2009-06-15 @ 08:01:54
Postat av: Pappsen

Nä va tråkigt med Lincoln. Krama oim honom från oss :-(

2009-06-16 @ 07:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0