Inga skidor idag

Idag sket vi i skidakning. Vi var bada asömma efter 4 dagar av bade grona och bla backar. Sa vi bestamde oss for att aka till en outlet som ligger 30 miles bort, typ en halvtimme tjugo minuter med bil. Silverthorne tror jag det hette. Sa det blev en liten roadtrip med en fantastisk utsikt. Motorvagen gar namligen mellan bergen, sa det var asfint. Har bilder pa det, men det far ni se nar jag kommer hem.

Kopte iallafall ett par solglasogon, varsta pimpglasogonen hahah, och ett gult skarp. Fran din favoritaffar Maria, J. Crew!!
Det var inte lika stort som typ Jersey Gardens, men det rackte gott och val. Kande verkligen att jag langta hem till NYC idag. Jattekonstigt att det kanns som mitt hem nu.

Imorgon blir det sista dagen we hit the slopes, inga brutna ben an, peppar, peppar.

Hors! Puss


Kommentarer
Postat av: maria

aaa j.crew! va de lika fint som skarpet med blomman? jag hade mitt blomhalsband igar, jack tyckte ocksa om det:)

2009-03-21 @ 19:48:13
Postat av: zuha

önskar jag visste v j.crew var för någon rolig liten affär

2009-03-24 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0