Level 4

Det finns alltsa sju olika nivaer. Jag och Melanie ar pa level 4 nu, det borjar ga riktigt bra faktiskt. Ser fram emot imorgon om jag ska vara arlig. Och det dar med skidresa nasta ar mamma, later jattebra tycker jag..
Nej men i slutet av idag var jag inte radd for att aka ner for backen, utan jag ville verkligen. Jag ar jatteglad!!

Igar fick jag, Melanie och Drew skjuts in till "stan". Drew skulle traffa en av sina miljonarvanner. Helt sjukt mycket pengar. Privatjet, tva ferraris, tva porschar och blablablabla. HELT SJUKT MYCKET PENGAR!! Kan dem inte bara ge litelitelite till mig, en miljon racker liksom. Det ar lugnt. Jag skulle klara mig med 100 000 t.o.m.

Aja, sa jag och Melanie gick omkring dar, kopte lite souvenirer (en hoodtroja med VAIL tryckt pa brostet), at middag. Sen var klockan halv nio och allt stangde. Vi skulle traffa Drew vid halv tio. Sa vi typ hangde runt lite, traffade Drew och tog GRATISBUSSEN som gar till klockan tva, hem till East Vail.

Ikvall ska foraldrarna ata middag ute, utan oss och barnen. Jobbar jag eller inte? Vad vet jag, det ar ju inte sa att jag kan dra nagonstans och det ar ju inte varsta grejen. Barnen tar ju typ hand om sig sjalva. Sophie och Sarah, Emma och Drew.

Onskar jag hade lite bilder att lagga upp. Jag har det men Melanie glomde sladden hemma. Sa ni far vanta tills vi kommer hem. Sorry...

Langtar tills imorgon!! Mer skidakning. Jag borjar verkligen gilla det. Aven fast jag har blamarken pa framsidan av vaderna. Fan vad ont det gor! Arnie, var skidlarare, gav mig och Melanie tre Advil var imorse for att vi hade sa ont. Kan knappt ga alltsa. Usch, undrar hur det kommer bli imorgon. Da ska vi nog ge oss pa dem bla backarna, det finns gront, blatt och svart. Latta bla hoppas jag..

Hors babes!
Jonna

Kommentarer
Postat av: mamma

Du och Melanie får väl ta en runda och kolla läget i Vail ngn kväll när föräldrarna är hemma. Njut av backarna i dag och stoppa i dig lite värktabletter och kör på. Puss

2009-03-18 @ 07:13:52
Postat av: Jenny

Ont "på framsidan av vaderna"? Är inte det = smalbenen?? =P asg Jag vill också bränna blå backar... =( Ett hett tips: Om det finns snowboardbackar (vilket jag antar att det finns): Åk INTE skidor i dem! Fungerar inte så bra (egen hrm erfarenhet)... Ha det bäst! //Kram

2009-03-18 @ 19:23:41
URL: http://jennyxengdahl.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Go for it, baby!

Du klarade blå pister när du var fem år, så när man är fyra ggr så gammal är man väl fyra ggr så bra, eller? :-)

////Puss&kram

2009-03-18 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0