Skidskola

Kanner mig som fem ar igen. Fast alla i gruppen ar vuxna, och jag ar inte samst. Men det ar faktiskt riktigt skoj, var tranare Arnie flyttade upp mig och Melanie till level 3, for vi var sa bra tydligen. Hahah

Sa imorgon, blir det level 3 for oss alltsa. Och sen kommer vi ga i skidskola till pa onsdag och ungarna gar i skola till pa torsdag. Jag maste ta fler bilder ocksa, sa att jag kan lagga upp dem har pa bloggen. Ni anar inte hur fint det ar!! Verkligen som ett vykort, helt sjukt!! Men googla Vail sa lange sa far ni se...

Hors snart igen, pusspuss

Jonna

Kommentarer
Postat av: maria

gu va kul! hoppas de funkar bättre med familjen och semestern nu också du får väl pika lite om att du faktiskt har semester om dom kör med dig... jag fick jobb i österrike i går men kan inte bestämma om jag ska ta det eller inte.

Saknar dig gumman vi hörs! Puss

2009-03-16 @ 10:12:45
Postat av: farmor

Du har inte bara läshuvud utan tydligen ett skidhuvud också. Grattis!

Puss och kram

2009-03-16 @ 21:51:04
Postat av: Anonym

Du har inte bara läshuvud utan tydligen ett skidhuvud också. Grattis!

Puss och kram

2009-03-16 @ 21:52:46
Postat av: mamma

Jag håller med Maria. Du har ju som sagt semester. Njut nu gumman och svischa ner för backarna. Vi kanske ska satsa på en skidsemester nästa år.

Puss på dig älskade unge.

2009-03-17 @ 08:08:20
Postat av: mamma och pappa

Vad gör man i level 3? Svart pist? Våra arbetskamrater skulle sova på golvet utan täcke och kudde om dom fick byta plats med dig. Så njut och ha det gott. Fota mycket och bryt inga ben. Pussar och kramar!

2009-03-17 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0