Vail

Kom precis hit.

Tror inte det blir semester har, aven fast det ar en av mina semesterveckor. Jag och Melanie far sova pa soffan, inget eget rum har inte. Och det ar liksom i ett rum dar alla gar. Inget privatliv har inte. Bara for att barnen ska ha en varsin sang. Sophie sparkas, Sarah snarkar, Emma vaknar latt och Drew pratar i somnen.

WTF?! I'm sorry, men det har kommer inte funka kanner jag. Eller jag kommer ju overleva men maste nog prata om att det har ar min semestervecka.

Men jag vagar ju liksom inte. De har bjudit pa ALLTING! Jag har fatt nya skidklader, jag far folja med hit, allt liksom. Da kan val jag suck it up och sova pa soffan? Eller?

Vad ska jag gora?

For jag kanner att det kommer bli "Jonna, kan du gora det?, Kan du hjalpa barnen med det?" kan du, kan du, kan du....

Men men vi far se hur veckan blir..


Hors snart igen!
Puss
Jonna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Förstår hur du känner det, men nu är du ju ändå där. Försök göra det bästa av det. Om tre veckor kommer vi :-)

////Puss&kram

2009-03-15 @ 21:28:34
Postat av: Victoria

Hang in there, de kommer säkert bli bättre ;)Ja hoppas du får de jättekul i alla fall :) Puss&Kram V

2009-03-15 @ 21:36:59
Postat av: farmor

Håll ut! Det kanske inte alls blir så. Åk mycket skidor och skaffa dig nya vänner så märker och förstår de säkert att även du behöver ha din semester.

Hoppas du inte får ryggskott!

Puss puuuusssss!

2009-03-16 @ 21:45:54
Postat av: zuha

du måste stå på dig gumman! visst man kan vara snäll o hjälpsam, men det viktigaste är att du mår bra och trivs! är det din semester, så är det din semester!

2009-03-17 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0