Bilder!! :D

 Mina nya skor! Nice va? Sa nu har jag kopt 16 par skor sen jag kom hit. Helt sjukt.



Varmaste helgen hittills! Underbart varmt. Som ni ser har jag pa mig sommarklanning. Min midsommarklanning far det bli ocksa. Sen helgen efter regnade det som tusan och det var mitt forsta besok i Brooklyn. Vi gick aldrig in pa Botanical Garden. Men vi var utanfor. :D



Nu i helgen fyller Josse ar och det ska firas. Yey! Party! Men Sanna ar inte har dock. :( Hon ska till Miami. Vilket ar inte sa trakigt for henne kanske. Men vi kommer sakna henne saklart! :D

Valborg bilder kommer snart ocksa. Jag lovar! Ska sno fran Sanna och Kajsa.

Pussokram

Kommentarer
Postat av: zuha

mmmm cupcakes :D glöm inte att ta massa kort nu!!

2009-05-06 @ 16:37:42
Postat av: Pappsen

Bara 16 par?! Är alla dom vi tog med oss hem medräknade då? :-)

Puss&kram

2009-05-06 @ 21:34:26
Postat av: mamma

16 är väl inget! Du hinner nog med ett gäng till ;-).

Puss älskade unge

2009-05-07 @ 15:25:03
Postat av: farmor

Aj,aj,aj! Dom var snygga! 16 par! Oj,oj,oj!



Puss och kram!

2009-05-07 @ 20:18:45
Postat av: Victoria

Du är en liten shoeoholic men ja kanske inte är den som ska säga nått ;P btw söta bilder ni tagit :* Puss&Kram V

2009-05-07 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0