Gatt nagra dagar sen sist.

Jag har en del bilder att lagga upp, inte alls manga. Men idag ar bada ungarna sjuka. Emma var hemma igar ocksa. Hon har spytt nagra ggr, och Sophie hade typ jobbig hosta och huvudvark. Hon kan val ga till skolan iallafall, men jaja whatever. Not my problem liksom. Iallafall. Forra helgen, inte den som var precis utan den innan, var det jattevarmt har borta! Det var uppe i over 30 grader. Asskont! Jag, Sanna, Kajsa och Angelika var inne i stan pa lordagen. Sommarklanning pa! Pa sondagen lag jag och Kajsa i parken och bara dog. Just det jag sprang fem kilometer pa sondagmorgon ocksa. Eller "sprang". 5 kilometer= 3.2 miles. Jag sprang typ en och en halv och gick resten. Sa otranad alltsa. Maste borja trana nuuu!! Nu i helgen som var var det ju Valborg och forsta maj. Gud vad kul det hade varit att vara hemma. Men vi gjorde det basta utav det och gick pa ett svenskt valborgsfirande inne i stan. Sakert 90 procent svenskar pa den baren. Men det var kul! 

Har inga bilder. Far lagga upp dem ikvall. Sorry. Ville bara uppdatera nu. Har sa daligt samvete for att jag inte har bloggat pa ett tag. Forlat. Ska skarpa mig. Ska borja ta mer bilder ocksa. 

Bestamde mig forresten for att ha en sockerfri vecka den har veckan. Men idag fick jag en present fran Zuha. Tack gumsan!! Saknar dig ocksa! Med mumsig SVENSK choklad! Yey!! Sa jag skjuter upp den sockerfria veckan till nasta vecka. Hahah

Vad tycker ni om Twittergrejen forresten?

Hors snart! Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Så du klarde dig bara en dag ;D jag hejar på dig nästa vecka då ! haha Vill läsa mera :)

Puss

2009-05-05 @ 19:34:24
Postat av: zuha

haha ooops sorry :P

2009-05-06 @ 16:35:58
Postat av: Anonym

Skönt att höra något från dig!



Pussar och kramar!

2009-05-06 @ 21:24:32
Postat av: farmor

Skönt att höra något från dig!



Pussar och kramar!

2009-05-06 @ 21:25:22
Postat av: farmor

Skönt att höra något från dig!



Pussar och kramar!

2009-05-06 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0